Friday 17 April 2015

Yes Way


_DSC8034 (5)
hejka!
Dzisiejszy outfit ;)

Wiem , że mało się tu pokazuję , ale sami wiecie  jak to jest . Codzienna rutyna jakoś mnie przytłoczyła i nie mogę znalezc czasu na zrobienie zdjęć z outfitami , a co dopiero  na napisanie czegoś sensownego. Za jakiś czas postaram się na bierząco wstawiać zdjęcia codziennych zestawów , kilka fotek , krótko i na temat ,ale częsciej ;)
Poniżej wiosenne zestawienia , które bardzo przypadły mi do gustu :)

Buziaki
Ja dziś wieczorem będę się rekaksować przy piwko z kumpelką :)
Miłego weekendu!



EN:
heya!
Today's outfit :)

I know that I don't showing up here very often, but you know how it is. Daily routine somehow overwhelmed me and I can not find the time to take outfit photos , not to mention about writing something meaningful.  Soon I will try to keep my blog up to date  - daily sets, few pics, short and to the point, but just more frequently ;)
Below you can see spring outfit inspirations. I picked the ones that really are in my taste :)

Kisses
Tonight I'm gonna relax and drink some beer with my friend :)
Have a nice weekend!

_DSC8033 (3)

wearing:
HM RAMONES T-SHIRT
NEW LOOK PANTS
SELECT BOOTS
OASAP HAT

SPRING SIMPLE OUTFIT INSPIRATIONS !!












8 comments:

  1. Ale czad! Jesteś niesamowita <3

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz kochana!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  3. Życzę znalezienia motywacji do fotografowania Twoich stylówek ;-) ale i takie też miło pooglądac ;-) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. Normalnie cię nie poznałam <3

    ReplyDelete
  5. bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie :) uwielbiam takie inspiracje !

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie proste casualowe zestawy, sama mam mase t-shirtów w swojej szafie. W połączeniu z czarnymi rurkami wygląda naprawde fajnie i miejsko.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, U mnie nowy post o naszywkach na ubraniach.

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3